sâmbătă, 2 octombrie 2010

spune povestea animalutului tau

era o zi de vara ploioasa.l-am gasit pe el in gradina .un catel mic si neajutorat.era blanos.cu ochii caprui si patrun zatori.era un baietel.era ud i-am facut o baita calda si ei bn s-a curatatacum este mare iubitor si foarte rau cand iesim la plimbara ma apara de toti oamenii rai niciodata n-a lasat pe cineva sa intre in curte fara sa stiu eu.este un caine dresat.dar cand vine vorba de stapanul lui si-ar da viata pentru el(ea).




era tot o zi ploioasa cand am gasit langa o scoala un pisoi mic si istet.era un motanel era un amestec de alb-negru tot ud era si el.l-am adus acasa l-am spalat.este jucaus este cel mai alintat dintre pisici deoarece este cel mai mic.acum este mare are o familie are si pisoiasi.este super bine.cm atat aici va puteti spune si voi povestea o astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu